zaterdag 5 januari 2013

Het nieuwe jaar

Het nieuwe jaar is begonnen, gelukkig nieuwjaar aan elke lezer!

Voor deze blog heb ik wel plannen de komende tijd:

De kwartierstaten zou ik het liefst willen uitbreiden door gezinnen toe te voegen, hier gaat veel tijd in zitten, maar maakt de hoeveelheid gegevens veel rijker.
Het lijkt me tevens een goed voornemen om bronvermelding toe te voegen aan de kwartierstaten; de vraag is, hoever ga ik daarmee? Laat ik data uit de burgelijke stand zonder bronvermelding omdat de herkomst daarvan relatief evident is, of niet? Hier zit ook veel werk in.


De genealogieën die ik heb, - waarvan één "af" en online - zullen onder een apart kopje "Genealogieën" gezet worden.

Er komt een aparte pagina met "Aantekeningen", en ik denk dat het ook wel mooi is een aparte pagina "Indische aantekeningen" te maken; het gaat hier om voornamelijk deelgenealogieën of verwantschappen of naamlijstjes waarvan het me niet nodig lijkt dat zij allen een eigen bericht nodig hebben.

Het lijkt me tevens interessant portretten die ik vind op een of andere manier te incorporeren op de blog.

Uiteraard zal ik wel geregeld bloggen, er blijft veel te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten